Це реклама
Туш для вій – це перший продукт американського бренду Maybelline. Вона експортується у понад 120 країн. Її залюбки використовують професійні візажисти та шанувальниці домашнього макіяжу. Більшість із них абсолютно впевнені, що в ній поєднуються всі переваги, характерні для такої продукції. Це якісне виконання, помірний рівень цін, делікатна дія, оригінальне оформлення футлярів і різноманітні візуальні можливості.
Перейшовши за посиланням https://makeup.com.ua/brand/29159-23887/ на сайт мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP можна замовити туш для вій Maybelline New York c доставленням по Києву та Україні.
Труднощі зростання й заслужене визнання
Попри нинішню успішність і високий рівень продажів, старт цього бренду складно назвати вдалим. Якщо сьогодні приблизно кожні 2 секунди у світі продається один флакон туші Maybelline New York, то спочатку успіхи були досить скромними.
Підприємець-початківець Томас Лайл Вільямс заснував цю компанію 1915 року у віці 19 років. Це був непростий період у його житті. У 16 років він одружився, але шлюб просто не міг бути вдалим. Томасу було складно усвідомлювати, що він не такий як усі. Виникла внутрішня напруга, він став замкнутим. Пліткарки його рідного містечка Морганфілда так активно обговорювали подробиці невдалого шлюбу, що жити там стало просто нестерпно. Вільямс перебрався до Чикаго, де було більше можливостей для організації власного бізнесу.
Перший продукт під назвою Lash-Brow був прототипом сучасної туші. Поширювався він поштою й особливого успіху не мав. Випадкове знайомство Томаса з Емері Шейвером кардинально змінило ситуацію. Шейвер став його близьким другом, партнером по бізнесу й вірним супутником життя. Емері займався рекламою й відразу зрозумів, що новинці необхідне активне просування. Він залучив до співпраці найвідоміших актрис того часу, переніс головний офіс компанії в Голлівуд. З його допомогою продукція марки стала популярною, а сам бізнес дуже прибутковим.
Успіх був закріплений випуском 1917 року компактного варіанту у вигляді міні-плитки зі спеціальною щіточкою, яку потрібно було змочувати перед нанесенням. У 60-ті марка починає випуск туші для вій Maybelline New York у сучасному виконанні – рідка текстура в олівцевому футлярі зі спіральною щіточкою для нанесення.
Основні лінійки та їхні особливості
- Lash Sensational. У формули входять натуральні воски, олії жожоба й органи. Основне завдання – максимально природний макіяж зі збереженням еластичності волосків і вираженим віяловим ефектом. Новинка Lash Sensational Firework https://makeup.com.ua/product/1327044/ легко підіймає волоски та спрямовує їхні кінчики вгору. Має зручну для нанесення гелеву текстуру, а присутність у рецептурі провітаміну В5 забезпечує інтенсивний блиск. Створюване покриття стійке до випадкових дотиків. Виробник гарантує його стійкість протягом 24 годин.
- Lash Stiletto. Ця туш Maybelline New York виконує максимальне подовження вій і акцентує увагу на очах. Воски, натуральні олії обволікають кожну волосинку, розгладжують її поверхню і сприяють рівномірному профарбовуванню.
- Volum Express. Пропоновані продукти забезпечують збільшення об’єму та додатковий догляд, завдяки присутності в рецептурі олії жожоба. Особлива форма щіточки фарбує, розділяє й підкручує кожну вію без злипання і грудочок.
- The Falsies. У цю серію входять засоби для створення різних візуальних ефектів. Виробник на своєму сайті докладно описує, який саме результат можна отримати, застосовуючи той чи інший варіант. Так туш для вій з веганською формулою Falsies Surreal Extensions Mascara збільшує довжину на 36%, а об’єм у 10 разів.
- The Rocket. Основне призначення – збільшення об’єму і розгладження поверхні волосків. Особливий догляд забезпечує пальмітинова кислота, яка живить, відновлює пошкоджені ділянки, захищає від негативного впливу зовнішніх факторів.
- The Colossal. У серію входять туші для вій Maybelline New York, в якій поєднуються різні візуальні ефекти та висока стійкість покриття, що становить 24-36 годин. Кожен продукт наділений певними можливостями. Наприклад, пружний вигин, максимальний об’єм, ідеальний поділ, максимальний результат при нанесенні в один шар.
Більша частина пропозицій у цій категорії товарів пройшла дерматологічний та офтальмологічний контроль і підходять тим, хто носить контактні лінзи. Також у каталозі є продукти, які можна застосовувати в разі підвищеної чутливості та схильності до алергічних реакцій.