Як поводитись, якщо поштою прийшла посилка з неякісним товаром

01

Що робити при отриманні посилки?

Поки ви не підписали документи про доставку, цілісність посилки — головний біль пошти та відправника. Простежте, щоби магазин не занижував вартість товару при відправленні: поштові оператори часто компенсують не його реальну ринкову вартість, а заявлену.

Перед оплатою доставки попросіть співробітника пошти винести посилку для огляду. Бачите надірваний скотч або подряпини — знімайте розпакування на відео.

Не звертайте уваги на невдоволений погляд працівника пошти або нарікання людей у черзі. Огляньте товар, пошукайте вм’ятини, увімкніть електроприлад у розетку та перевірте його справність.

Знайшли дефекти упаковки або самого товару — відмовляйтеся отримувати посилку. Вантаж повернеться до відправника, який сам розбиратиметься з поштою.

02

Як скласти претензію?

Якщо товар пошкоджений або вашу посилку не можуть знайти, попросіть працівника пошти скласти акт у трьох примірниках. В акті вказуйте всі виявлені пошкодження. Документ мають підписати працівник та начальник поштового відділення.

Після цього напишіть претензію до оператора та вимагайте компенсувати гроші за втрачену або зіпсовану річ. Якщо протягом місяця пошта вам не відповість, звертайтеся до суду.

03

Що робити, коли прийшов неякісний товар з AliExpress?

AliExpress та подібні майданчики працюють за передоплатою, і претензії потрібно виставляти не пошті, а продавцю.

Знімайте процес розпакування товарів на відео: це допоможе довести, що пошкодили товар не ви. Окрему увагу приділіть пошкодженням, зніміть їх крупним планом.

Потім відкривайте суперечку з продавцем у особистому кабінеті. Не вибирайте пункти, пов’язані з доставкою, а оскаржуйте якість товару. У коментарях коротко англійською мовою опишіть несправність, починаючи з найзначнішої.

Читайте також

Total
0
Share