Стартує національний тренінг для вчительства з розвитку м’яких навичок через систему SEE Learning – соціально-емоційного та етичного навчання.
З 2 до 6 жовтня громадська організація «ЕдКемп Україна» спільно з Університетом Еморі (США) проведуть національний тренінг для представників/-иць шкіл, які братимуть участь у загальноукраїнському інноваційному проєкті з формування м’яких навичок. Тренінг відбудеться в Харківській області; на фінальному етапі до нього долучиться міністерка освіти й науки України Ганна Новосад.
Окрім міністерки, участь у брифінгу візьмуть:
- Олександр Елькін, Голова Ради EdCamp Ukraine, радник міністерки освіти і науки (на громадських засадах).
- Брендан Озава де Сільва, асоційований директор із соціального, емоційного та етичного навчання Центру сучасних наук та етики.
- Світлана Ройз, дитяча й сімейна психологиня, наукова консультанка освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Науково-методичні засади формування м’яких навичок в учнівства початкової, базової та старшої школи шляхом соціально-емоційного та етичного навчання».
Програма соціально-емоційного та етичного навчання створена міжнародною командою Університету Еморі (Атланта, США) за підтримки лауреата Нобелівської премії миру Далай-лами XIV та із залученням фахівців різних наукових інституцій світу. СЕЕН допомагає дітям розвивати “м’які навички” (soft skills): увагу, співпереживання, турботу, етичну залученість, розуміння великих спільнот і систем.
Останні п’ять років програму використовували у 500 закладах освіти в різних країнах світу (у США, Індії, Бразилії, Великій Британії, Швеції, Швейцарії, Австралії та інних). Офіційна презентація програми відбулася в квітні 2019 у Нью-Делі (Індія). А вже в липні її презентували освітянам на П’ятій національній (не)конференції EdCamp Ukraine 2019. Тут було офіційно проголошено про запуск пілотного проєкту СЕЕН в Україні.
Бажання долучитися до проєкту виявили 182 школи з усієї країни, серед них за результатами двоетапного конкурсу були відібрані 26 — СЕЕН будуть використовувати майже в кожній області. Для впровадження були обрані треті та сьомі класи. Також учасниками проєкту стануть інші 26 шкіл — “контрольна група”. Вони розташовані в тих самих містах та відповідатимуть тим же критеріям, але в них СЕЕН цьогоріч не впроваджуватиметься. Наприкінці року результати всіх 52 школ покажуть, наскільки програма ефективна. Насамперед оцінювати будуть зміни в успішності, рівні булінгу, загальному задоволенні учнівства та радості від навчання.