Як підготуватись
- Продублюйте свої месенджери на засоби, що використовують стаціонарний інтернет (ноутбук, комп’ютер тощо).
- Завчасно з’ясуйте стаціонарні телефони аварійних служб та контактні телефони органів держвлади та місцевого самоврядування.
- Завчасно сплануйте з рідними та знайомими час і місце зустрічі у випадку критичної ситуації.
Як діяти, якщо відключення вже відбулося
- ДСНС, органи держвлади через ЗМІ (теле-, радіо, гучномовці) інформують про місця збору, евакуації, укриття, харчування тощо.
- Завжди є можливість переключитися на мережу інших мобільних операторів за допомогою внутрішнього роумінгу. Підтримуються SIM-картки Vodafone, Київстар та lifecell.
Як переключитися на іншу мережу
- Вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефону.
- Android: Налаштування — мобільна мережа (або підключення) — оператор.
- iOS: параметри — стільникові дані — вибір мережі.
- Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.
- Якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
- Після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS. При цьому тарифи не змінюватимуться.
- Щоб спробувати вийти в інтернет через мережу «чужого» оператора, потрібно включити можливість підключення до мережі в роумінгу: на Android ця функція називається «Передача даних у роумінгу» (у налаштуваннях мережі);
- на iOS — «Роумінг даних» (у розділі «Стільникові дані»).
При підключенні до внутрішнього роумінгу радять регулярно перевіряти, чи не з’явився зв’язок у «рідного» оператора. Повертатися до звичайних налаштувань зв’язку потрібно одразу, як тільки з’явиться така можливість.