На вокзалах в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові пасажирам, які стоять чергах біля кас, організували безкоштовний чай та воду. Вокзальні «янголи», одягнені у помаранчевий одяг, консультують щодо купівлі квитків і за потреби надають допомогу.
Станом на 12:00 на найбільших вокзалах є черги у каси, але вони не перебільшують десяти людей на одного касира. Більше тільки у Києві — 15-20.
Після хакерської атаки на онлайн-системи Укрзалізниці 23-го березня триває відновлення онлайн-сервісів. У компанії повідомили, що розгорнуто резервну інфраструктуру у безпечному середовищі, готується перезапуск з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація всіх потенційно шкідливих елементів. Відновлюються складні зв’язки між різними системами.
Каси та вокзали працюють у посиленому режимі. Квитки продаються на всі поїзди, зокрема міжнародні, виключно на найближчі дві доби: 25 і 26 березня.
Військові, літні люди та пасажири з дітьми обслуговуються першочергово.
Фото: Укрзалізниця