Ірландський лоукостер Ryanair та український авіаперевізник Air Ocean Airlines скасували на зимовий період маршрути, які з’єднують Харків з іншими містами. А угорський лоукост Wizz Air призупиняє на місяць два рейси.
Дізналися, які рейси тимчасово не курсуватимуть та коли вони відновляться, а також як отримати відшкодування за квиток.
Air Ocean Airlines
Авіакомпанія заморозила всі рейси до 15 березня. Це пов’язано з затримкою постачання нових літаків та проведенням техогляду наявних.
З Харкова літаки компанії курсують лише до Львова (і зворотно). Найближчий доступний рейс в обох напрямках — 17 березня.
Як повернути кошти за квиток?
Вартість квитка автоматично повернуть на картку, якщо його придбали на сайті авіакомпанії.
Якщо квиток купили на іншому ресурсі, зверніться за місцем його придбання.
Також компанія пропонує зберегти за собою право польоту з відкритою датою вильоту, а при купівлі наступного квитка обіцяє надати 50 % знижки від вартості квитка.
За додатковою інформацією можна зателефонувати за номером +38 (093) 177 59 77.
Ryanair
Наприкінці минулого року кампанія анонсувала, що в січні 2022-го шість рейсів із міського аеропорту тимчасово не курсуватимуть. За даними системи бронювання, ці маршрути скасовані й на лютий. Перельоти будуть доступні з 2 березня.
Мова йде про такі рейси:
- Харків — Вільнюс
- Харків — Варшава (Модлін)
- Харків — Краків
- Харків — Познань
- Харків — Будапешт
- Харків — Мілан (Бергамо)
Раніше перевізник скасував сім маршрутів з інших міст України: зі Львова (до Барі, Палермо, Турину та Братислави), з Києва (до Бидгоща) та Херсона (до Кракова та Відня).
Як повернути кошти за квиток?
Якщо ви бронювали квиток на сайті чи в застосунку авіакомпанії, гроші повернуться в гаманець облікового запису myRyanair. Час повернення — 24 години з моменту запиту. Така система відшкодування діє для всіх скасованих/перенесених рейсів після листопада 2021 року. На кошти з гаманця Ryanair можна оплатити квиток на будь-який рейс у мережі, розрахуватися за багаж або інші послуги, пов’язані з рейсом.
Якщо бронювали квитки через туристичну онлайн-агенцію, потрібно буде підтвердити особу. Це можна зробити онлайн (вартість послуги — 0,35 євро) або вручну, додавши посвідчення особи. Онлайн-перевірка в середньому триває шість хвилин, підтвердження вручну — до п’яти днів.
За деяких обставин відшкодування можуть повернути туристичній агенції. У такому разі потрібно звернутися до неї за грошима.
Wizz Air
У лютому не курсуватимуть два рейси перевізника:
- Харків — Ларнака;
- Харків — Мілан (Мальпенса).
__________________________________________________________________
Як повернути кошти за квиток?
У таких випадках ви можете вибрати один із зазначених нижче варіантів (залежно від конкретного випадку).
Той, хто забронював квитки, має увійти у свій профіль WIZZ на сайті перевізника. Можна забронювати переліт іншим рейсом компанії за тим самим або аналогічним маршрутом (якщо є вільні місця). Також можна надіслати запит на повернення повної вартості скасованого рейсу. Компанія поверне гроші на ваш рахунок WIZZ у формі кредитів і додасть ще 20% від сплаченої суми.
Пізніше можна надіслати запит на повернення 100% коштів на картку замість кредитів WIZZ. У такому разі додаткові 20% втрачаються.