В Україні відтепер доступна електронна марка для рекомендованих листів, а з 2024 року послугу активізують для відправки простих листів.
Електронна марка — це QR-код, що наноситься на листи, поштові картки, містить інформацію про індекс одержувача, дату створення поштового відправлення, вагу, номер відправлення та підтверджує оплату послуг поштового зв’язку.
За допомогою сервісу тепер можна замовити, завантажити та роздрукувати марку на звичайному принтері. Відправнику більше не потрібно купувати марки й оформлювати відправку у відділенні.
Окрім цього, сервіс покликаний покращити контроль доставки рекомендованих листів.
Послуга покликана полегшити діяльність державних інституцій, а також юристів, нотаріусів, які відправляють кореспонденцію у великих обсягах.
«Раніше кожен наш клієнт міг спостерігати, як одна людина довго стоїть біля віконця з пачкою листів, а оператор сумлінно наклеює низку марок на один конверт, вартість яких має відповідати вазі відправлення. І так по колу – 2 млн листів щомісяця проходять через наші відділення. Відтепер це в минулому», — розповіли у компанії.
Сформувати поштову марку можна у особистому кабінеті на сайті «Укрпошти». Необхідно створити лист та оплатити вартість поштового відправлення. У корпоративних клієнтів є можливість оплатити створені рекомендовані листи за рахунок авансу.
Парламент ухвалив проєкт держбюджету на 2024 рік