Інтервал між електропоїздами в години пік зменшили до 12–14 хвилин. В інший час на новий потяг доведеться чекати 20 хвилин.
Про це повідомив у телемарафоні міський голова Ігор Терехов.
Унаслідок ударів 22 березня практично зруйнована ТЕЦ-5, яка живила місто. Це наймасштабніша за наслідками атака рф по енергосистемі Харківщини. Щоби стабілізувати систему, в Харкові запровадили графіки відключення світла. Два дні метро не перевозило пасажирів. 24 березня підземку заживили достатньо, аби пустити потяги.
Трамваї та тролейбуси поки не їздять: для цього не вистачає потужностей. Замість електротранспорту курсують безкоштовні муніципальні автобуси. Мапа.
У пресслужбі «Харківобленерго» зазначають: ситуація в місті складна, але стабільна. Критична енергоструктура заживлена повністю, для населення світло вмикають за розкладом. Але графіки відключень можуть змінюватися, щоби не перевантажувати мережу та не спричинити нових аварій.