Є ідеї як змінити своє місто на краще — долучайтеся до події. Заявки на участь приймаються до 1 квітня.
10—12 квітня в Харкові відбудеться фестиваль соціальних інновацій та нової музики Plan B. В рамках заходу 9 та 10 квітня інноватори матимуть змогу прокачати ідеї соціально-культурних проєктів на воркшопі Idea Boot Camp. Учасники опанують навички з менеджменту, знайдуть ефективну бізнес-модель, сформують актуальний концепт, потренуються у масштабуванні та отримають консультації від експертів. А п’ять найкращих команд презентуватимуть свої проєкти на денній сцені Plan B.
Розробляти соціально значущі проєкти допоможуть експерти з 15-ти країн. Запрошені ментори мають експертизу в музиці, мистецтві, з правозахисного руху та політичних кампаній, у менеджменті культури та організації фестивалів, в урбаністиці та екології, з управління громадськими ініціативами та волонтерського руху, соціальних інновацій й технологій тощо.
Автори проєктів зможуть поспілкуватися з 20 експертами в релевантних галузях. Серед них — арт-кураторка Фемке Деккер з Нідерландів, правозахисник Макдональд Леваніка з Зімбабве, менеджер культури Урош Раденковіч з Сербії, команда урбаністичної платформи MetaLab з Івано-Франківська, активіст й освітянин Юрко Дідула зі Львова, соціальний підприємець Лоай Малахме з Йорданії, менеджерка громадських організацій Весна Байшанскі-Агіч з Боснії та Герцеговини, продюсер та діджей Мартін Якобсен з США та Данії.
Заявку на участь можна подати з будь-якого регіону країни. Дедлайн — 1 березня. Ідея має бути креативною, інноваційною та корисною для спільноти. Перевагу надають кандидатам, що мають спрацьовану команду з 2—5 активістів. Організатори покривають витрати на дорогу, харчування та проживання під час Idea Boot Camp та ще двох днів фестивалю.
Усі питання щодо організаційних моментів відправляйте на електронну пошту: [email protected].
Plan B проходить у Харкові четвертий рік поспіль. Фестиваль відбувається у форматі освітньої програми, гейм-хакатонів, виставок, концертів та вечірок від українських та закордонних музикантів. Головною метою є розвиток мережі зв’язків між соціальними інноваторами різних країн, міжнаціональний нетворкінг, популяризація підприємництва, альтернативної освіти та нової музики. Основними темами Plan B є активізм, урбанізм, соціальний бізнес, комунікації, культура та мистецтво, права людини, медіа, технології та мейкерство.
Організатором Plan B є «Культурна агенція Ɐ» з Харкова. Фестиваль втілюється за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).