Основна причина трагедії — незаконний дозвіл на злети літаків конвеєрним способом. [mfn]спосіб, при якому літак злітає відразу після посадки — виконується під час навчання, щоб заощадити час.[/mfn] Про це на брифінгу повідомив начальник відділу слідчого управління ДБР Вадим Приймачок.
Ось що, за версією слідства, стало причинами катастрофи:
- до польотів незаконно допустили курсантів, які не закінчили підготовку;
- керівники польотів на аеродромі «Чугуїв» видали незаконні дозволи на посадку і зліт літака Ан-26Ш конвеєрним способом;
- керівник польотами не допоміг екіпажу при відмові двигуна літака;
- літаки систематично літали перевантаженими. 25 вересня на борту було в два рази більше курсантів-штурманів, ніж дозволено;
- командир екіпажу не мав дозволу на польоти в нічний час.
Польоти з порушеннями, за словами Пріймачка, відбувалися не тільки в день катастрофи 25 вересня, а й раніше.
У справі обвинувачують шість осіб, а саме:
- командувача Повітряних Сил Збройних Сил України Сергія Дроздова;
- начальника Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба Олександра Турінського;
- командира військової частини А-4104 В’ячеслава Глазунова;
- заступника командира військової частини А-4104;
- заступника командира військової частини з льотної підготовки;
- керівника управління польотами 25 вересня 2020 року на аеродромі «Чугуїв».
Трагедія сталася ввечері 25 вересня. На борту військово-транспортного літака знаходилися семеро офіцерів та 20 курсантів ХНУПС. 25 людей загинули на місці аварії, двоє постраждалих потрапили до лікарні. Курсант зі Львова Віталій Вільховий отримав 90% опіків тіла. Хлопець помер в реанімації, йому було 20 років. Єдиний, хто вижив, — 20-річний курсант із Харківської області В’ячеслав Золочевський.
https://nakipelo.ua/uk/zhukov-chi-grigorenko-sud-zakinchiv-pidgotovche-zasidannya-v-spravi-perejmenuvannya-prospektu-2/