За інформацією 404 Media, американська корпорація Cox Media Group (CMG) використовує програмне забезпечення під назвою Active Listening, яке за допомогою штучного інтелекту для «захоплює дані про наміри в реальному часі шляхом прослуховування наших розмов».
Ці дані використовуються для створення таргетованої реклами. За допомогою голосових даних і поведінкових патернів рекламодавці можуть точніше націлювати рекламу на споживачів, які зацікавлені у товарі, зазначає компанія.
CMG не пояснила, як саме вона отримує ці голосові дані, лише наголосила, що може ідентифікувати користувачів, готових до покупок. За подібні послуги Cox Media Group стягує $100 на день для таргетування реклами в радіусі десяти миль і $200 на день для охоплення 20 миль.
У презентації, яку отримали журналісти, CMG також згадувала Facebook, Google та Amazon серед своїх клієнтів, хоча не уточнюється, чи мають вони стосунок саме до Active Listening.
Після звернення 404 Media до Google, пошуковик прибрав CMG зі свого списку партнерів. Представник Meta, материнської компанії Facebook, підтвердив партнерство з CMG, але заперечив участь в програмі, описаній у презентації.
У Meta також спростували використання мікрофонів смартфонів для збору рекламних даних, заявивши, що вже кілька років публічно виступають проти цього. Представник Amazon додав, що їхній підрозділ Ads не співпрацював із CMG у рамках цієї програми й не планує цього робити.
CMG не відповіла на запити журналістів.