Що: Конференція NAM Summit (New Age Media Summit)
Коли: 25-26 вересня 2025 року, Київ
Про подію: друга конференція Національної Асоціації Медіа, яка об’єднує представників українських медіа, громадського сектору, технологічного бізнесу, донорських структур і державних інституцій для обговорення стратегічних викликів, інновацій і тенденцій у сфері комунікацій.
В програмі:
1. Аудіо та ключові теми:
- Цифровізація радіо: інтеграція FM, стримінгу, AI-реклама;
- Ефективність радіореклами: довіра, запам’ятовуваність, нові формати;
- Монетизація аудіо: брендований контент, програматик, e-commerce;
- Радіо для брендів: омніканальність, інтеграція з digital, кейси;
- Технологічні тренди: AI, AR, метавсесвіт, автоінновації;
- Подкасти;
- Аудиторія 2025: покоління, smart-девайси, поведінкові зміни.
2. Відео та ключові теми:
- Нова ера відеоплатформ: стрімінг та інтерактивність;
- Технологія створення та редагування відео: ШІ, VR, 3D анімація;
- Монетизація відео-контенту: реклама, спонсорство, платні підписки;
- Трансформація відео-контенту: зміна споживчого попиту, розвиток TikTok, Instagram, YouTube;
- Аудиторія 2025: покоління, поведінкові зміни, smart-девайси.
3. Стратегії та ключові теми:
- Медіастратегії в умовах турбулентності: Як будувати стратегію, коли навколо — війна, невизначеність, міграція аудиторії;
- ШІ та автоматизація в редакціях: Як впроваджувати нові технології без втрати якості контенту;
- Як вижити і рости в епоху контентного перенасичення;
- Донорські стратегії: Як медіа можуть переходити від грантової залежності до моделі довгострокової стійкості;
- Аудиторії як стратегічний актив: Розбудова спільнот, краудфандинг, підписки;
- Культурна трансформація всередині медіа: Як змінювати управлінську культуру, щоби вижити;
- Роль лідера в час змін: Стратег як фасилітатор і модератор, а не диктатор;
- Дослідження, споживання медіа, аналітика.
Як потрапити: деталі на сайті організаторів.