У Харкові бракує водіїв тролейбусів. Яка ситуація з електротранспортом у місті

Наразі Тролейбусне депо №3 потребує вдвічі більше водіїв та водійок, ніж зараз працюють на підприємстві. Через війну багато співробітниць виїхали за кордон або в інші населені пункти України. Про наявні проблеми в етері Радіо «Накипіло» розповів Володимир Матяс, заступник директора департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міськради.

«У нас багато водіїв, які поїхали. Ми з ними тримаємо зв’язок, але більшість все одно через різні причини не може або не хоче повертатися до Харкова. Я сподіваюся, що завдяки нашим європейським партнерам скоро не буде дефіциту рухомого складу, а от дефіцит водіїв на жаль, нікуди не дінеться».

Володимир Матяс

Зокрема, департамент намагається залучити нових працівників через якрмарки вакансій та співпрацю з центром зайнятості. За словами Володимира Матяса, люди охоче відгукуються на вакансії, але відмовляються, коли дізнаються тривалість навчання. Проте на підприємстві зараз індивідуально підходять до нового персоналу. Зокрема, можуть дозволити в деяких випадках поєднувати роботу з  навчанням.

«Дуже багато є бажаючих, які само дзвонять і розпитують, де навчитися. Але як тільки вони дізнаються, що треба навчатись, наприклад, близько п’яти-шести місяців, то деякі люди не готові стільки часу чекати й приділяти його навчанню. Потім просто обирають інші професії».

Володимир Матяс

Нещодавно до Харкова прибули шість інклюзивних тролейбусів з чеського Бьорна. Вони на низькому ходу і адаптовані для перевезення маломобільних пасажирів, в тому числі на кріслах колісних. Вони працюватимуть на базі Тролейбусного депо №3. Загалом чеські партнери передадуть Харкову 20 тролейбусів. 

«Ці тролейбуси, вони ще нещодавно їздили вулицями міста Брно. Деякі з них уже були на консервації деякий час, але ці тролейбуси повністю справні. Вони можуть вже найближчим часом експлуатуватися лініями міста Харкова. Тільки попередньо ми все одно проведемо певну ревізію електричного обладнання. Нам потрібно простажувати водіїв на новий тип рухомого складу, бо до цього в нас тролейбусів цієї моделі в місті Харкові не було».

Володимир Матяс

Яка ситуація з електротранспортом у Харкові?

Кожного дня по місту курсують 124 тролейбуси. Цієї кількості в цілому місту вистачає. Але для повноцінної роботи комунальникам бракує приблизно 30–40 одиниць рухомого складу. 

«Не вистачає, наприклад, тролейбусів особливо великої місткості, як їх називають,”гармошки”. Ми розуміємо, що найближчим часом в нас не буде великого поповнення таким рухомим складом або подібним. Тому закрити потреби, які в нас є, допоможуть своєю кількістю гуманітарні тролейбуси».

Володимир Матяс

З трамваями ситуація в місті складніша: через обстріли зазнала пошкоджень половина вагонів. Наразі щоденно їх курсує 78.

«Під час війни ми втратили майже весь рухомий склад Салтівського трамвайного депо. А це половина всього рухомого складу трамваїв у місті Харкові. Салтівське депо випускало на лінію понад 100 вагонів щоденно. Тобто мається на увазі, що ці вагони отримали різного ступеню пошкодження. Ми активно використовуємо запчастини: знімаємо з тих вагонів, які вже не будуть експлуатуватися. Але треба розуміти, що навіть ті вагони, які постраждали не дуже сильно, все одно потребують великого обсягу ремонтних робіт та фінансування».

Володимир Матяс
Ставайте частиною спільноти «Накипіло» —підтримайте своє медіа

Читайте також

Total
0
Share