Для цього у мерії перезапустили діяльність інформаційно-диспетчерської служби «1562», яка приймає заявки містян із 2007 року. Відтепер заявку можна подати через сайт https://1562.kharkivrada.gov.ua/.
Контролювати процес виконання робіт також можна самостійно, авторизувавшись в особистому кабінеті. Для цього потрібнні телефон та електрона пошта.
Є можливість відстежити свою заявку через спеціальний код, які надається на кожне звернення.
Там же містяни можуть прикріпити фото проблемної ділянки, а після проведення необхідних робіт отримати фотозвіт у відповідь, обіцяють у мерії.
На вебпорталі доступна інформація про планові та аварійні роботи за вказаною адресою, а також чіткі терміни виконання.
Можливість подати заявку за телефоном 15-62 залишається. Розробники обіцяють, що запрацює мобільний додаток.