Тіндер для креативників: команди Creative Management Camp та «Культурної Агенції ∀» об’єдналися для створення нетворкінгової онлайн платформи «Навзаєм». Платформа складається з вебзастосунку, онлайн спільноти та гайду з ефективних комунікацій онлайн для менеджерів культурних та креативних індустрій.
Наприкінці жовтня «Навзаєм» запустить вебзастосунок у форматі Tinder. Платформу розроблюють для менеджерів, які стикнулися з викликами пандемії, цифровізації та економічних обмежень. З потенційними співрозмовниками можна буде «заметчитись» у кілька кліків за допомогою тегів, фільтрів і пошуку по компетенціях.
Для того, щоб допомогти аудиторії ефективно обмінюватися досвідом, розробники випустили гайд — посібник з рекомендаціями щодо комунікацій, що базується на методології peer-to-peer обміну. Ці короткі інструкції можна використовувати для вирішення робочих завдань, нових знайомств, пошуку людей в команду та обміну знаннями.
В гайді ви знайдете поради щодо того як:
- зрозуміти свої компетенції,
- сформувати запит до колег,
- побудувати процес обміну
- практикувати отримане знання
- надавати фідбек.
Принцип рівний рівному (англ. peer-to-peer) — це обмін ресурсами чи досвідом між двома або групою фахівців без ієрархій, із дружньою атмосферою та живою мовою. Мета рекомендацій, які можна завантажити з сайту «Навзаєм» — розширити уявлення про взаємовигідну співпрацю та отримання знань саме через обмін.
«Ідея Навзаєму з’явилась у часи пандемії, адже фахівці втрачали роботу, у людей скасовувались поточні проєкти й навіть закривались бізнеси, — розповіла ідейна натхненниця платформи Тома Лазаренко, — Сфера постійно трансформується, і як відповідь — треба бути гнучкими й адаптуватись. Потрібен майданчик, де можна вловити ці зміни та тренди, де спільнота підтримує ідею постійного саморозвитку, не соромиться ставити питання та помилятися. Потрібне постійне місце, де кожен може знайти роботу, людей в команду, дізнатись, як зробити ту чи іншу робочу задачу, отримати рецензію та фідбек від колег. Аби обмін та комунікація в креативних спільнотах була ефективною, ми розробили поради, які можна використовувати в щоденному спілкуванні з колегами».
Наразі «Навзаєм» запустив телеграм-канал та розвиває нетворкінг у чаті. У спільноті можна знайти потрібних фахівців, поспілкуватись про актуальне, обмінятись робочими інструментами й розв’язати менеджерські задачі. Долучитися до «Навзаєм» просто: додатися до чату в телеграмі, описати себе та вказати свій запит та позначити свій статус.
Ініціативу «Навзаєм» створюють команда Creative Management Camp з Києва та «Культурної Агенції ∀» з Харкова у співпраці з BadTeacherInUA та HEDERA studio. Проєкт реалізовано за підтримки Українського Культурного Фонду.