Команда фестивалю соціальних інновацій та нової музики Plan B випустила серію порад для організаторів подій в онлайні. В гайді The show must go on/offline зібрані інструкції про те, де, як і з ким організувати онлайн-івент. У складанні гайду взяли участь організатори з Intercity Live, Respublica FEST, Docudays UA, Plan B, Parimatch Tech, Digitizing.Space, kontrabass promo та Інша Освіта.
12 організаторів ділились менеджерськими інструментами для створення якісного подієвого контенту в онлайні. Найкорисніше з їхніх виступів увійшло в мануал, який допоможе менеджерам у подоланні викликів. Гайд знадобиться організаторам подій, менеджерам культури, представникам сектору НУО, маркетологам, комунікаційникам, освітянам та всім, хто активно диджиталізує свої події.
Гайд складається з 4-х частин:
Як підібрати платформу для онлайн івенту
Як залучити аудиторію
Як організувати нетворкінг
Як зробити якісну та цікаву трансляцію
Сет цих карток можна використовувати у команді як окремі чеклісти, для самостійного запуску стріму, у навчальних проєктах та ділитись з колегами, які тільки починають освоювати онлайн.