Медіагрупа «Накипіло» та Академія Deutsche Welle запрошують вас на онлайн-медіалабораторію. Ми допоможемо виявити больові точки вашого проєкту, розробити контент-план, зрозуміти цільову аудиторію, пропрацювати місію, цілі та цінності. А ще — розкажемо, як провести краудфандингову кампанію та уникнути помилок, заповнюючи грантову заявку. Тренінг розрахований на активістів, блогерів, правозахисників, розслідувачів, соціально-культурних діячів, які висвітлюють свою діяльність, журналістів. Участь безкоштовна. Реєстрація. Програма.
Наші тренери
Олена Лептуга — головна редакторка медіагрупи «Накипіло», викладачка, журналістка. Навчить контент-плануванню для редакцій, роботі громадських організацій з журналістами, де шукати теми та як писати, щоби читали.
Наталя Курдюкова — співзасновниця та комунікаційна директорка медіагрупи «Накипіло». Допоможе визначити місію, ціль та цінності вашого проєкту.
Роман Даніленков — співзасновник та виконавчий директор медіагрупи «Накипіло», тренер Академії Deutsche Welle з 2016 року. Розповідає про мобільну журналістику, стратегічний краудфандинг, основи фірмового стилю, таргетовану рекламу, комунікації та постановку задач розробникам, про таргетовану рекламу для ЗМІ та створення асинхронних відео.
Віктор Пічугін — заступник головного редактора та директор з розвитку медіагрупи «Накипіло», журналіст. Також співзасновник «Громадського Телебачення. Харків». Починав як громадянський журналіст під час Революції Гідності. Знімає репортажі, веде відео та текстові трансляції. Працює з соцмережами та розкаже, як зрозуміти цільову аудиторію.