Авіакатастрофа АН-26: суд узяв під варту командира військової частини в Чугуєві

Його підозрюють у недбалості та порушенні підготовки й правил польотів, що призвело до падіння літака Ан-26 та загибелі 26-х військовослужбовців.

Печерський райсуд Києва взяв під варту на 60 діб без права внесення застави командира військової частини А-4104 в Чугуєві В’ячеслава Глазунова. Про це повідомляє hromadske із залу суду.

За інформацією слідства, В’ячеслав Глазунов заверджував планову таблицю польотів та дозволив проведення так званих конвеєрних польотів: коли літак після здійснення одного вильоту не зупиняється для техогляду, а конвеєром виконує наступний. Це, на думку обвинувачів, призвело до того, що екіпаж дізнався про відмову лівого двигуна вже в повітрі та не зміг оперативно вирішити проблему.

Також на літак допустили 18 штурманів замість десятьох. Прокурори відзначають, що на борту було всього 10 парашутів та 10 кисневих масок, — це вказує на те, що кількість людей на борту була перевищена. Крім того, командир екіпажу Богдан Кишеня 11 місяців не практикував нічні польоти, а тому не мав бути допущений на борт.

Захисник підозрюваного Сергій Рогозін просив залишити клопотання без задоволення, зазначивши, що його підзахисний не збирається ховатися. Адвокат додав, що в плановій таблиці польотів немає інформації про конвеєрні польоти.

Підозрюваний В’ячеслав Глазунов заявив, що вага на борту не перевищувалася. Він додав, що в момент авіакатастрофи зміною командував його заступник, а тому Глазунов не міг контролювати польоти.

Підозрюваний також пояснив, чому не він давав дозвіл на виліт командиру екіпажу Кишені.

«Я не мав права його перевіряти, адже я не маю допуску (у мене є допуск лише на літак Л-39). Безпосередньо його підготовкою займається керівник ескадрильї. Так, політ йому дав командир після контрольного польоту, вирішивши, що він готовий. Після цього Кишеня полетів сам, а потім з курсантами. Це контролює мій заступник з льотної підготовки», — розповів військовий.

Трагедія сталася ввечері 25 вересня. На борту військово-транспортного літака знаходилися семеро офіцерів та 20 курсантів ХНУПС. 25 людей загинули на місці аварії. Двоє постраждалих потрапили до лікарні. Один з них, курсант зі Львова Віталій Вільховий, отримав 90% опіків тіла. Хлопець помер в реанімації. Йому було 20 років. Єдиний, хто вижив, — 20-річний курсант з Харківської області В’ячеслав Золочевський.

https://nakipelo.ua/uk/padenie-samoleta-pod-chuguevom-gbr-podozrevaet-komandira-vozdushnyh-sil-vsu-i-rukovodstvo-poletami-2/

Читайте також

Total
0
Share